Buku Belajar Ilmu Emas Dalam 10 Bab

buku belajar ilmu emas

Sudah terjual serata Malaysia!

Buku yang mesti dimiliki oleh setiap individu yang mahu terjun dalam bidang pelaburan emas!

Buku Belajar Ilmu Emas Dalam 10 Bab

buku belajar ilmu emas dalam 10 bab

Di sini saya ingin dedahkan testimoni apa kata pembeli buku ini.

Jangan percaya saya saja, tapi percayalah cakap cakap pembeli kami ūüėČ

Perhatian: (Jika anda ingin terus membeli, sila ‘scroll’ ke bawah sekali dalam halaman ini)

 

ALhamdulillah…kalau kita nak berkebun, mesti ada cangkul…nak belajar tulis mesti ada pen…nk belajar ilmu emas, saya cadangkan inilah buku yang patut ada…saya umpamakan seperti nak belajar membaca mesti belajar kenal abc…nak belajar ngaji kenal alif ba ta…nak belajar ilmu emas…mesti miliki buku BELAJAR ILMU EMAS DALAM 10 BAB

– Nuur suriati

 

Buku Belajar Ilmu Emas Dalam 10 Bab patut di miliki oleh setiap orang yang ingin memulakan simpanan emas & perniagaan emas(amat sesuai sekali untuk dealer GCP) sebagai panduan,kerana ianya ada menceritakan tentang sejarah wang kertas/fiat dan kelebihan emas serta kelebihan & panduan syarikat GCP,di samping teknik kutu emas/jualan/pemasaran yang jelas & mudah di fahami.

-Zulhisham Abd Rahman

 

Buku cg Fazilah memang Terbaikkk…. Lengkap dengan isu, contoh soalan dan jawapan tentang kemusykilan yg kita anggap biasa tapi cukup sukar nak jawab. Cukup dengan cara promosi sekali, cara jana pendapatan secara tak langsung.¬†Pertama kali baca, terus terbuka hati jadi dealer GCP. walau pun masa tu sifu saya dah ajak join, tapi dah cuak dengan beberapa perniagaan sebelum tu…
Terima kasih Cg atas ilmu yang dicurahkan….

-Nurul Akmar Md Yusof

 

Buku Belajar Ilmu Emas dalam 10 Bab adalah sebuah buku yang boleh saya katakan sebagai buku rujukan panduan pengurusan kewangan terbaik yang pernah saya miliki. Dari buku ini, saya bukan sahaja belajar membeli emas, menyimpan emas dan paling best jadi Tokey Emas. Melalui buku ini juga saya dah praktikkan kutu emas online dan offline dan saya dah ada 11 kumpulan Kutu Dinar di mana saya dapat mengajak orang lain supaya celik emas macam saya. Terima kasih Cikgu Fazilah, penulis buku maya dan maujud yang sudahpun saya miliki kedua2 nya.

-Ijan Zahari

 

Saya beli buku BIED10B dgn cikgu Nor Fazilah Abd Mohd pada sebulan yang lepas. Tapi hari Ahad yang lepas ni barulah saya dapat menghabiskan membaca buku tersebut…sebab baca bila ada masa yang terluang. Biasalah saya ibu yang bekerja…balik kerja uruskan hal dirumah & anak. Jadi dapat membaca bila si kecik dah tidur…

Pada saya buku BIED10B ini sangat bagus kerana ayat2 dalam buku ini mudah difahami.¬†Banyak info berguna seperti sejarah wang kertas yang mana kita sendiri tak pernah nak ambil tahu bagaimana wang kertas bermula.¬†Tips dan panduan kenapa, mengapa dan bagaimana untuk menjadi penyimpan / pelabur / peniaga emas. Juga tidak ketinggalan pengenalan mengenai syarikat GCP…kerana ianya akan memberi peluang dan membuka mata orang2 yang diluar sana bahawa terdapat syarikat orang Islam yang dah established dalam perniagaan emas & perak di Malaysia.

Terima kasih cikgu kerana berkongsi ilmu yang amat bernilai ini dengan kami semua. Semoga Allah akan memberkati dan merahmati usaha dan niat murni cikgu ini.
Aminnnn….

– Noreenherlina Nordin

 

Buku Belajar Ilmu Emas wajib dimiliki oleh sesiapa sahaja yang berminat menerokai dunia emas. Dengan gaya bahasa yang mudah dan mesra pembaca, umpama berguru yang ada disisi. Dengan membaca buku ini sahaja, ianya dapat meningkatkan keyakinan dalam diri untuk menjawap persoalan yang dilontarkan oleh pelanggan dan bakal pelanggan. Segala ilmu yang diperolehi dari buku ini amat membantu didalam dunia emas. Buku ini juga umpama magnet kekayaan.Dengan meminjamkan sahaja buku ini kepada bakal pelanggan, sudah cukup untuk mencelikkan orang ramai tentang ilmu emas dan menjadi pendorong orang untuk memiliki emas.

-Nasdina

 

Buku Belajar Ilmu Emas dalam 10 bab ini bg saya sebuah buku yang sangat berbaloi-baloi dimiliki. Gaya penulisan yang santai serta telus menyentuh hati dan minda untuk menyelami dunia perniagaan emas ini. Syabas buat cikgu dan semoga Allah merahmatimu.

-Rabiahtun Basariah Nomawi

 

Alhamdulillah.rezeki sy.trbaca sinar harian rabu ada iklan buku BIED10B trus brminat utk beli.esoknya trus msj cikgu Nor Fazilah Abd Mohd utk order.xsbr rs utk membacanya.smpai buku trus baca.mmg trbaik.best sgt dpt ilmu ni..utk brjaya dunia dn akhirat kta amat memerlukan ilmu.
Thanks cikgu krn brkogsi ilmu.byk manfaat yg kami dpt..cikgu jg cpt bls msj dn bri tnjuk ajar w/pn melalui sms dn pm…
Syukran
Jazakallah

-Tengku Norasiah Tengku Mohamed

 

Mungkin anda ada ilmu..tp tak tahu nak apply… mungkin anda ada ilmu juga namun mungkin baru nak kenal2 dunia emas…mungkin anda ada ilmu tp baru setahun jagung…mungkin or maybe anda faham emas namun tak reti nak usahakan duit untuk mendapatkan emas… mungkin itu sebabnya anda belum benar2 kenal emas..dan kekurangan pengalaman dalam bidang emas… bak kata orang tua2..belajar dari yg berpengalaman… Tak rugi memiliki buku “BELAJAR ILMU EMAS DALAM 10 BAB” kerana¬†anda belajar dari yg BERPENGALAMAN..¬†Trusted brand!

– Practicalthreegee PD

 

alhamdulillah…Allah gerakkn hati sy untuk memiliki buku BIED10B..sy ni berminat menyimpan@berniaga emas tp kurang ilmu tentangnya…buku ini membantu saya memahami dunia emas dan dr sini sy akan memulakn langkah untuk menceburi bidang ini

– Afiqah Abd Rahim

 

Perkara yg paling best bg sy tentang buku ni ialah dpt menukarkan mind set smua ahli keluarga sy tentang Emas terutama skali bapak sy Jumani Abd Salam.. mgkin lepas ni dia nk tukar smua simpanan dlm bentuk emas fizikal..alhamdulillah..tq byk2 kpd penulis buku BIED10B..

– Mohd Musaddeq Jumani

 

Ulasan jujur dr saya buku ini mmg bole jadi rujukan pertama bg org yg mula nak kenal emas.. Apa beza emas dan duit.. Dari sejarah manipulasi wang ringgit dalam kehidupan manusia sehinggalah betapa tinggi nilai emas hinggakan disebut didalam alquran yang jelas menjadi panduan buat manusia.. semuanya cukup mnyedarkan dan bole merubah cara kita berfikir.. Akan tetapi, terdapat bahagian2 buku ini yang hanya memfokuskan kepada pengenalan emas dari syarikat GCP. Bagi saya ianya juga merupakan serampang 2 mata..sambil mengajar, sambil membantu syarikat milik org islam kita..tidak dengan cara membuat keuntungan sendiri akan tetapi mencari keuntungan untuk dibawa ke akhirat kelak.. semoga cikgu dibukakan pintu hati untuk terus membimbing anak murid yang berjiwa EMAS..insyaallah..

– Isa Aleisa

 

Terima kasih kepada cikgu Nor Fazilah Abd Mohd kerana menghasilkan buku panduan BIED10B yg sangat hebat ini.Segala isi kandungan buku ini sgt berguna kepada saya.Mudah-mudahan kehebatan & kelebihan logam emas ciptaan Allah ni dpt saya gunakan sebaiknya dijalan yg diredhai Allah SWT.I luv this book!!

– Mohd Najib bin Zakaria

 

Assalamualaikum. Buku BIED10B ini saya jadikan ia sebgai “ibu buku” @sbg bhn rujukan utama saya dlm penyimpanan emas. BIED10B ini, membuka mata saya bhw pentingnya membuat simpanan emas utk masa depan. Dr situ juga, sy dpt memberi pencerahan kpd sesiapa shj yg ingin mengetahui psl emas.¬†Saya & famili kini sudah faham & tahu kepentingan simpanan emas. Sbg peniaga pula, sbg kemusykilan cust juga sy dpr rjuk dlm buku BIED10B. alhamdulillah.Terima kasih cikgu Nor Fazilah Abd Mohd.

– Qaseh Nuraihan

 

Alhamdulillah syukur berpeluang memiliki buku BIED10B ini.Tengok saja warna kulitnya yg keEMASan sudah membuatkan hati saya teruja.Bila mula membaca semangat terus berkobar2 nak simpan lebih banyak EMAS.Memang sangat2 berguna buat saya & mereka yang baru berjinak2 mengenali EMAS.Gaya bahasa yang simple membuatkan kita cepat memahami ditambah lagi dengan contoh2 yg lengkap.Panduan lengkap untuk seorang Penyimpan/Pelabur/Peniaga emas.Amat berbangga memilikinyaTerima kasih penulis buku BIED10B pn Nor Fazilah Abd Mohd

– Amiza Alkasah

 

Assalam.. terima kasih kepada cikgu Nor Fazilah Abd Mohd kerana memperkenalkan buku BIED10B ni.. bagi saya ilmu di dalam nya lebih bernilai dari EMAS, begitu banyak ilmu yang dikongsikan bagi meyakinkan saya untuk lebih mendalami bidang emas. Daripada buku itu juga saya dapat lebih input untuk sy kongsikan dengan keluarga dan sahabat berkenaan EMAS, Alhamdulillah.. Buku ini sangat berguna.¬†Tidak rugi kita menambah ilmu…¬†Terima kasih..

– Azuan dan Qistina

 

Buku Belajar Ilmu Emas dalam 10 Bab adalah sebuah buku yang¬†patut dimiliki oleh setiap individu yang ingin CELIK EMAS..ingin membuat simpanan,pelaburan dan perniagaan emas..buku ini ditulis dengan bahasa yang sangat santai dan mudah difahami…ulasan serta penjelasannya bersama dengan contoh yang senang difahami oleh semua…ia membuka minda sesiapa sahaja yang membacanya tentang matawang yang sebenar..antara ilmu yang telah saya aplikasi ialah kutu emas..Alhamdulillah,melalui kutu emas ini, saya dapat membantu rakan2 yang ingin menjadi dealer GCP untuk mendaftar dengan lebih cepat..buku BIED10B ini memang sangat berinformasi & bermanfaat..saya sarankan anda dapatkan buku ini untuk tambah ilmu EMAS.

– Melati Putih

 

Buku ilmu simpanan emas yg terbaik dan tiada seumpamanya d pasaran. Saya rasa teramat rugi bagi mrk yg belum mndpatkn buku ni..sbb sy dah rase begitu sblm memilikinya lg

– Kamal Din


Sy nk kongsi skt. Pas buku smpai suami sy dh start baca mula awal mlm hngga pkul 4.30 pg. Sy x sangka buku tu blh timbulkan minat dia utk terus mbaca.

Pn Rashidah Mat – Kedah

promosi buku emas

Bagaimana untuk dapatkan buku ini ?

Jadilah yang terawal untuk menikmati diskaun dan kos penghantaran
PERCUMA
Edisi Terhad 1500 unit sahaja yang dicetak!Kini tinggal 500 unit SAHAJA lagi.

Cepat!! Dapatkan SEKARANG!

========================================

Cara membeli buku Belajar Ilmu Emas Dalam 10 Bab: Panduan Terkini Simpanan, Pelaburan dan Bisnes Emas

1. Harga buku sahaja: RM39 (Semenanjung), RM45 (Sabah /Sarawak).

2. Harga pakej penuh: RM99 (ebook + 9 bonus + 6 laporan percuma + grup rahsia + buku fizikal Belajar Ilmu Emas)

Kurier PERCUMA.

Bayaran perlu dibuat ke akaun

Maybank 1061 3813 8842 Mohd Selodi

atau

CIMB 0616 0002 4222 08 Nor Fazilah bt Abd Mohd

Maklumkan masa membuat bayaran, nama penuh, alamat dan nombor telefon untuk penghantaran dengan SMS ke 019 965 6636

Email :selodimohdghazali@gmail.com

Anda juga boleh menambah rakan di Facebook penulis Nor Fazilah Abd Mohd

Leave a Comment

Your email address will not be published.